Friday, April 4, 2014

TESTIMONI ABP26


Ok.... today i am going to review ABB26 (Aura Beauty Perfect 26)

No doubt, as a seller people will look at me & say "tentu2 laa ko cakap yg baik2 - sebab ko menjual". Ahaks. Stigma. Stigma. Kekekekeke

Of course, saya menjual ABP26 nie. Tapi insha-Allah saya akan bagi pendapat ikhlas saya. And testimoni2 bergambar - memang saya tak edit yer.

OK. Here goes.

ABP26 merah
This is a collagen drink. 10-in-1 (kat label). Dalam bentuk serbuk. 1 jar ada 550 gram. Penggunaan selama 1 bulan.

Cara pengambilan dia mudah je: Campur 3 scoop serbuk ABP26 (scoop & shaker dpt percuma) ~ tambah 100ml air. Pastu goncang dlm shaker yg diberi tu smpai dah tak berserbuk. Pastu minum.

Rasa dia sedap laa. Manis2 masam cam manggo sikir. Minum setiap pagi sebelum sarapan. Kalo sesiapa nak kesan lebih cepat & keadaan poket pun mengizinkan ~ bole laa minum 2x sehari. Pagi & malam. Saya minum pagi je. Malam masih setia bersama DS. Kekekekeke

Testimoni ABP26
Kalo tengok kat botol ABP26 tu ~ ada mentioned kat situ, kesan seawal 8 hari. Itu yang company claim laaa. Kekekekee

Nie honest review saya yer.

When i first started my ABP26 drink - muka saya memang dah gelap balik. Because i just came back from a 10-day trip to Aussie. Kebetulan sana tengah summer. We (my family & i) pulak keluar dari pagi smpai ke malam. So kena laa sunburn segala bagai. 

So muka mmg jadi agak gelap & kusam. Kebetulan saya terlupa bawak cleanser Mekar Semilu saya. So saya terpaksa beli je cleanser Nuetrogena di Aussie nun. Malangnyer- tak sesuai plak ngan saya. Habis keluar segala jerawat. Arrrgggg! Tensen.

Aniwei, after dah balik ~ saya amalkan minum ABP26 setiap pagi (DS saya tukar makan belah malam pulak). Honestly ~ dalam masa seminggu, memang nampak kesan. Tak tipu! Nanti saya attach gambar. Memang takde edit2 yer.

After about a week ~ saya amek gmbar balik. (Saya memang jenis amek gambar close up setiap kali saya cuba food supplement yang baru). Seriously saya sendiri tak sangka. Muka saya dah jadi cerah balik (like i said in my previous postings ~ saya memang kategori cerah jugak). And yang paling saya suka pasal ABP26 nie, muka saya tak nampak kusam dah. Seriously.

So saya memang excited. Kira "kesan seawal 8 hari" tu tak propa semata2 laa. Muahahahhaa






Tadaaa.... Tu memang muka saya sendiri yer. Gambar pipi je laa yer. Kekekeeke.

Muka saya memang jenis bermasalah. Parut jenis lubang2 tu mmg parut lama. Setakat penggunaan selama 6 minggu (hari nie) ~ lubang2 tu tetap ada. Sadly.

Tapi jerawat2 yg bermaharajalela time di Aussie dulu & parut2 hitam bekas jerawat dah semakin pudar. And kulit tak kusam sangat dah rasanyer (perasan jap). Hahahahaha. Aniway ~ Yeay! Saya suka.

OK. Tu perubahan dari kulit muka yer.

Perubahan PALING ketara sejak amek ABP26. Time penggunaan botol pertama (in fact dalam masa 10 hari je) ~ kulit di tapak kaki saya yang kering & kasar (ramai kot yg alami masalah nie) , dah jadi hampir2 licin balik. Memang amazing. Saya tanya juga pada kengkawan lain yg amalkan. Rata2 memang cakap benda yg sama. Wow! Impressive!

Satu lagi perubahan KETARA. Masa memula amek ABP26 nie ~ memang asek nk melepaskan angin je. Sorry yer. I don't mean to sound gross here. Tapi memang betul. Sampai kekadang risau gak. Buatnyer terlepas gas di khalayak ramai - mana nk letak muka. Hahahahhaa. Teruk betol. Saya risik2 gak kengkawan lain ~ mereka kata "baguslaa tu". Buang angin dalam badan. Hahahaha. Ye ke? Entah laa. Tapi lepas masuk botol ke-2 ABP26, dah takde dah. Kira back to normal dah laa. Angin semua dah takde kot. Muahahahhahaa

Oh yer. Amek ABP26 nie memang lawas yer. Serious. Lepas je amek ABP26 in d morning, dalam masa 2~3 jam, memang akan buat lawatan ke tandas. Tapi tak laa tahap cirit birit. Sekali tu je laa. But daily. Takde masalah. So pada sesapa yg ada masalah untuk ke tandas tu, cuba laa. 

One more thing, saya baru perasan pasal kulit saya jadi firm. Memula dulu tak perasan sangat. Tapi sejak 2~3 hari nie, memang perasan. Saya takmo elaborate panjang lebar bab nie. Tak manis. 

Ok. Tu je la testimoni dari saya sendiri. 

Oh... sebelum terlupa, adik ipar saya pun amek ABP26 nie. Kulit dia memang takde masalah. Alhamdulillah. Dia amek just sebagai supplement , sebab anak pun  dah 3. Nak laa jaga diri sendiri. Dia pun housewife, anak2 kecik2. Jaga anak my other sis lagi ~ so kena laa sentiasa aktif.

Nie saya letak muka adik ipar saya yer. Seminggu penggunaan. Muka dia jadi lebih glowing. Non-edited jugak. Just saya gelapkan tang mata je. Kekekeke.





Ok. Nie plak flyers pasal kelebihan ABP26 (merah utk perempuan yg dah kawen). ABP26 purple untuk lelaki & perempuan. 







ABP26 ada slimming miracle jugak. Ubat kurus kata orang sekarang. Kekekekek. Unlike most ubat kurus yg kena minum / telan pil ~ ABP26 slimming miracle nie lain. Dia guna kaedah hidu2 je. Dia bentuk roll-on perfume (10 ml). 

Cara penggunaan: Just roll je slimming miracle tu dlm 10-20 saat kat belakang tapak tangan sebelum makan tengahari / malam. Pastu just hidu je bau tu. Bau dia cam colgate sikit. Tak busuk. Jangan risau. Kekekeke.

Pastu bau tu akan hantar signal ke otak kita. And mulut & lidah kita pastu akan rasa x best. Rasa kelat. So kita akan makan sikit je. Sebab tak berselera dah nak makan. Sangat laa sesuai untuk sesiapa yang selera makan dia cam jin. Kekekeke. And sangat sesuai untuk sapa2 yang takut nk telan2 pil2 kurus.  Cuba laa roll. Memang pastu selera akan merudum. Kekekeke.



Retail price:
ABP26 merah ~ RM 249
ABP26 purple ~ RM 239
ABP26 slimming miracle ~ RM 129

Tapi kalo beli combo (ABP merah / purple + slimming miracle) = RM 280. Termasuk keahlian & postage. Nx time beli, dah dapat murah.

Harga ahli (next time beli, termasuk postage):
ABP26 merah / purple ~ RM 190
ABP26 slimming miracle ~ RM 90

So sesapa nk try, meh laa.
Whatsapp 019-2664725

or bole tengok page FB saya untuk gmbar2 testimoni lain. https://www.facebook.com/mariam.said

Last but not least ~ ABP26 nie ramai artis yang minum yer. Kekekekke



0 comments:

Post a Comment